|
|
| Search | Car Forums | Gallery | Articles | Helper | Air Dried Fresh Beef Dog Food | IgorSushko.com | Corporate |
|
|
||||
|
||||
|
...and New Color
|
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
![]() "Finished in Rosavik (Candy Apple Red) with Suede Interior & accented with Red Stitching. This all new Lamborghini features a 580HP 6.2L V12 Motor (which propels this supercar from 0-62 in only 3.8 seconds!), 6-Speed Transmission, All Wheel Drive, and Carbon Fibre Body. In Bound. Due to Arrive March 1st, 2002 Kerbeck Lamborghini Quality & Style. Contact Joe Innaurato or Paul Wayne for Pricing. 1-(800)-KERBECK" ![]() :cry: (no more pics of this model) |
|
|
||||
|
||||
|
WOW, thats quite sexy. I am off to italy to get one of those and one in red. anyone want me to pick one up for you while im there???
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
No., eu estava gracejando somente. eu disse que eu gostei da cor do murcielago, e aquele eu estava indo ir compra um de Lambo!!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
fresco
|
||||
|
||||
|
nenhum meu amigo, você have.got o toda erradamente. eu não significo nenhuma ofensa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Calma para baixo a007apl.... Se você guys tiver qualquer coisa se dizer que use então PMs, email ou o que, não cadela ao redor nas linhas Chill man :coolguy: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
understand me? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
sim eu sei, mas você necessita acalmar-se abaixo de qualquer maneira... Como eu o disse antes, o email do PM do uso ou assim se você quiser discute com ele, nós realmente não necessita flamas aqui no AF... :coolguy: |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
queira apenas ao aire meus apologies. meio do didnt i chamá-lo um homosexual, o wasnt da tradução como eu pretendi
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
POST REPLY TO THIS THREAD |
![]() |
|