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Old 03-21-2013, 10:37 PM   #2
olopezm
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Re: Rebuilt tranny, fail when hot, any idea??

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Hola,

cambiaste los solenoides?, he leido algunas veces que la tira de conectores que va a los solenoides se vuelve frágil y puede ocasionar algunos problemas especialmente con el motor caliente.

Cambiaste la turbina? Es posible que con todos los pedazos de metal se haya dañado.

Cuál sensor desconectaste? OSS situado en el lado del conductor o VSS situado sobre la transmisión detrás del múltiple de escape trasero. El VSS es más común que falle.

Escribí en ambos lenguajes para ti y los demás, si es necesario puedo traducir los mensajes para el resto, por favor trata de apegarte al inglés aunque no sea muy bueno en caso de que yo no pueda revisar el foro.

Saludos,

Oscar.
Hi,

Did you replace the solenoids? I've read that the bulkhead connector becomes brittle and can sometime cause problems, specially with higher temps.

Did you replace the torque converter? It's possible that it was damaged with all the metallic pieces.

Which sensor have you unplugged? OSS located at the driver's side or VSS located on the upper side of the transmission, behind the rear exhaust manifold. A failing VSS is a common problem.

I've wrote in both languages for you and the rest of users, I may also help with translations if necessary, please try to stick with english even if it's not that good as I might not be able to log in everyday.

Regards,

Oscar.
__________________
1995 Lincoln Town Car 4.6 Signature
1997 Pontiac Grand Prix GT 3.8
2000 Ford Windstar SE 3.8
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