Our Community is 940,000 Strong. Join Us.


Update to the AF situation


Pages : [1] 2

igor@af
04-01-2004, 09:34 AM
:cwm27:

90EX
04-01-2004, 09:38 AM
You got us :evillol:

flyonthewall
04-01-2004, 09:43 AM
Suckers! :rofl:

igor@af
04-01-2004, 09:44 AM
Here is the story:

I get home around midnight on April 1st and go to check email. As soon as I get to the computer, I see windows of AIM messages sending me 'condolences' for what is happening. I about drop my jaw. I initially thought that the website got hacked and someone put some kind of a crazy official story. I proceed to check my email and see more evidence pointing to this. Finally, I get on the site and realize that Oz is being the ringmaster and having a bit too much fun, so I decide to join in on APRIL FOOLS!

I hope this wasn't too bad of a joke :)

goat_launcher
04-01-2004, 09:51 AM
Yeah, okay. :rolleyes: Man, I KNEW THAT ALL ALONG!!!!




No, I didn't. :biggrin:

h22aSIR
04-01-2004, 09:52 AM
omg woohoo were saved.. if AF went down i would of been crushed!! wooo nice joke.. :)

igor@af
04-01-2004, 09:55 AM
In truth, AF is doing extremely well right now. Look forward to seeing a lot more content and great new features - lots are in the works!
However, we do first have to move hosting locations, and there have been some delays on that front, as you might have guessed :)

ShOrtyOC714
04-01-2004, 09:58 AM
Man Igor, u scared the SH** out of me! :grinno:

Markgase2000
04-01-2004, 09:59 AM
that was almost as bad as the saran'wrap my girlfreind put on the toilet to make me messy.

turbo2nr
04-01-2004, 10:01 AM
damm it i hate you j/k lolz i figured its a joke but if i did happen oomann.. lolz
1

tonioseven
04-01-2004, 10:07 AM
Very F*ckin' funny. :sly: :lol2: :eek7: :loser:

ol' dude
04-01-2004, 10:08 AM
:smokin: BLAH, BLAH, BLAH, ya'll just a bunch of suckers!!! A/F ain't going nowhere :evillol:

deedlit
04-01-2004, 10:11 AM
It was not a good joke !!!

I was preparing tons of Pm to my contacts to give them my email adress and inviting them on another place on the web to meet, I was saving all my pics, saving all my texts, ...

I was soooo scared ....

Now, I'm so happy it's not true, I'm an AF-addict and a single day without AF would be a pain.

Long live AF :thumbsup:

labandabonnot
04-01-2004, 10:17 AM
I can't believe you! You're trying to hide us the truth: AF is going to die, and you're tying to make us hope it won't, arguing it's just a joke!!!!!! But I know it's true!
Don't steal us our cries! Don't disappoint our despair!

Ace$nyper
04-01-2004, 10:20 AM
ROFL great one man! good to hear AF is alive and well though. kinda wonder anyone flip out on each other thinking AF will be gone?

TexasF355F1
04-01-2004, 10:20 AM
I'm glad I didn't fall for it. But it did get me a little worried that it could.

Anyways, if you do need some more donations Igor please let us know. Because I think you now know that a ton of people would donate.

Steel
04-01-2004, 10:24 AM
Bastards!
I had a feeling...but.
Oh well, good one.... just wait till next year, igor. We'll get you back :evillol:

GvEman
04-01-2004, 10:25 AM
YES IT WAS ONLY A JOKE!!!!!
=)
You scared the shit out of me=P

hehe well well have a nice day..=D

obarbosa
04-01-2004, 10:28 AM
Very F*ckin' funny. :sly: :lol2: :eek7: :loser:
:iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

Fearless Racer
04-01-2004, 10:36 AM
Damn...That was a scary way to start out the morning. Nice joke guys. All hail the King of April Fool's Day :worshippy !

Vric
04-01-2004, 10:38 AM
so, where do we send money to save AF ? :D

Vlad_Tepes
04-01-2004, 10:46 AM
I only got one thing to say.....


YOU SUCK !!!!! =

tibby01
04-01-2004, 10:47 AM
ehh, you guys were caught pretty fast. but i know there was still worry amongst everyone.

i give the april fools joke a 7 out of 10. not bad.

mike united
04-01-2004, 10:47 AM
Well thank F%#K for that !!!
AF, i love you.............and i mean that

Later, Mike. :smokin:

jgmodelcars
04-01-2004, 11:07 AM
i had a feeling it was a joke. go look at the thread and supermod was deadset on it being a joke as well. ah well. good one, just don't do it again. -_- cuz you did have me worried... i was ready to send you my tax return

BCBlues
04-01-2004, 11:26 AM
I Had a Feeling

I finally find a forum that has great info on Jeep's and Hyundai's and you guys pull the big joke.

Well I'm glad thats all it was. Somehow I just didn't take it seriously.
:screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:


You'r bad.... :chair: :chair::chair::chair::chair::chair:

Dezoris
04-01-2004, 11:47 AM
No fun

amy@af
04-01-2004, 11:53 AM
damnit igor.....and i thought we were finally going to get the other civic forums :thefinger :grinno:

this year's prank brought to you by teh OZ :cheers:

CamaroSSBoy346
04-01-2004, 12:09 PM
what the fuck lol

mycivic
04-01-2004, 12:13 PM
LOL! I knida saw it coming...I usually do some April Fools joke too myself. Good one though...lot of people got sucked into it.

Ran
04-01-2004, 12:16 PM
Got us Igor.
And I was planning on going on a vacation.. :(

DJSurfer616
04-01-2004, 12:37 PM
DAMN you guys :flipa:

StangNut86
04-01-2004, 12:50 PM
see at first i saw through the april fool's joke, but then i saw the page with donators and all that shit and you had me :screwy:

long live AF dammit!!!!

street_racer_00
04-01-2004, 01:08 PM
Errrrr you dirty rotten bastards! :D Man I'm so gullible......

Merkava
04-01-2004, 03:04 PM
This was a masterfully concocted "joke", but what about all those gullible saps who read the original post, started to cry, and never found out it was all a joke? They might delete their bookmarks and never come back again... Then what!? :iceslolan

(I'm so relieved though, now that it's over... :biggrin: )

blueboost
04-01-2004, 03:19 PM
scary thought... that was a dirty april fools joke!! :D

stryfe101
04-01-2004, 03:32 PM
I kinda figured it was a joke..Scale Auto magazine has done some on this scale in the past..but damn I was upset if it was going to be true...the AF model car forum has given me so much elp in the past..i couldn't even think of being without it..lol

good one there..glad to hear its not true.

Gray

Zcaithaca
04-01-2004, 03:49 PM
haha i was about to spam my website all over the forums lol

freakonaleash1187
04-01-2004, 04:23 PM
i was so depressed today at school. i really did think i was going to lose af. but then somebody told me, it has to be an april fools joke, and then i thought bout it, and i knew it had to be. but good one guys.

Oz
04-01-2004, 04:42 PM
:evillol: 0wn3d :lol2:

customminatures
04-01-2004, 05:20 PM
damn good april fools, i just ran acroos this rite now after it has been announced that it was a joke. im glad i would have been haveing a heart atack just like everyone else here!! lol glad to see nobody had to go to the ER.......

OrangeR
04-01-2004, 05:26 PM
Yeah yeah nice to see it was a joke...

But have you think what could happend to us not knowing what the F... is april's fool. Great thing about AF is it's multinationality, in my country a day like this is on late december... wait!!! now I have learned something new OMG this place is awsome!!!

ncinirator
04-01-2004, 05:32 PM
You got me. I'll admit it. Good joke. :loser: :rofl: :lol2: :iceslolan :rolleyes:

youngmanvr4
04-01-2004, 05:41 PM
I went fishing today and i couldn't even fish becuase i was so upset.But i was like how could it be true?

Good one.

whtteg
04-01-2004, 07:03 PM
At first I was like this is the meanest april fools joke ever and then OZ said "no it is not, what kind of an ass hole would I be to joke about that" And then he had me from then on.

Damit OZ :icon16:

Soyo
04-01-2004, 08:10 PM
At first I was like this is the meanest april fools joke ever and then OZ said "no it is not, what kind of an ass hole would I be to joke about that" And then he had me from then on.

Damit OZ

thats exactly what happened to me...

I've never been so pissed and happy at the same time in my entire life haha

:evillol: 0wn3d :lol2:

first ever full-forum ownage!

Oz
04-01-2004, 08:13 PM
At first I was like this is the meanest april fools joke ever and then OZ said "no it is not, what kind of an ass hole would I be to joke about that" And then he had me from then on.

Damit OZ :icon16:
:evillol:

I think you've all learned a valuable lesson. I am an asshole.

zebrathree
04-01-2004, 08:14 PM
I had it figured out when the mods' stories didn't match up, so I posted this. But then I got told off by Dave and he scares me, so I edited it.

I get the points for finding the evidence. Anyone else who tries to steal my evidence will get a bilateral arse kicking.

D[X]P
04-01-2004, 08:23 PM
THIS WAS NOT FUNNY YOU SCARED THE FUCK OUT OF ME



you have a really bad sence of humor :smile:


well at least af isnt going to shut down


DAMN YOU OZ I HATE YOUR JOKE

SchuberT
04-01-2004, 08:37 PM
well, i'll stay cool-headed and say i was, before i went to sleep, starting to believe this was true... i had nightmares, swear on my life... anyway... good joke because you got me, but a bad one because it scared the shit out of me

whtteg
04-01-2004, 09:23 PM
Yea I have to say this is probably the most people that have been OWN3D at the same time by the same person. I would have done it too though :evillol:


But I am planning a April fools day joke already for next year to get you guys back. :iceslolan

Faze2183
04-01-2004, 10:19 PM
jackass sobs :nono:

Jetts
04-01-2004, 11:36 PM
wow, i told you people

hobbes874
04-01-2004, 11:44 PM
Lol, I saw this comming when I read the first post about it :loser: Very impressive that you were able to get most of the forums to believe you :icon16:

D[X]P
04-02-2004, 12:26 AM
well, i'll stay cool-headed and say i was, before i went to sleep, starting to believe this was true... i had nightmares, swear on my life... anyway... good joke because you got me, but a bad one because it scared the shit out of meme too, I couldnt really focus on other shit, I would be so pissed to see af go

ShortyDTP
04-02-2004, 01:35 AM
AWwww you scare the bejizes out of me!!!!!

YeTi
04-02-2004, 03:33 AM
Knew it.

tUsCaN_rAiDeR
04-02-2004, 05:18 AM
haha boy that one was right up there in humour, like only just behind having my arm burned by a soldering iron, and having my head held underwater to see how long i could last. which both happened on april fools. so yea, sorry for not finding it that funny, it was dulled down by how funny the rest of my week was.

MStout
04-02-2004, 08:49 AM
Knowing you did that...what kind of shit will you pull for Easter!?!?!?! That could be HORRIFIC! Like saying there wont be a AF Easter Egg Hunt this year...very tradgic.

YeTi
04-02-2004, 05:43 PM
I can see the easter stunt now... "AF crucified horrible April fools joke... and comes back to life!"
... or not...

Add your comment to this topic!