Grape and plasma...


NateS
02-01-2007, 10:23 PM
http://www.youtube.com/watch?v=_ux8nSWmAz0&mode=related&search=

Not sure how this works but, its pretty damn cool and I will deffinatly be trying this as soon as I find the old microwave.

Pettes4
02-01-2007, 10:34 PM
I gotta try that now because of you. Wonder why you have to leave a little bit left on it though?

L-Spec
02-01-2007, 10:48 PM
Holy shit. Who has a house we can burn down :D That was really cool.. cooler then when people put CDs into microwaves. There's a lot of weird things people put in microwaves these days...

Blackcrow64
02-02-2007, 04:08 AM
That was pretty cool, but this one blows it away...

http://www.youtube.com/watch?v=ep1yF2Fvxlo&mode=related&search=

Thor06
02-02-2007, 04:38 AM
What happens when CD's get put in mircrowaves?

gthompson97
02-02-2007, 12:44 PM
I wouldn't mind putting my roommate in the microwave and see what happens to him....

Brian, what did they do to that microwave to make it blow up like that? I'm gonna try that when I go home.

Blackcrow64
02-02-2007, 03:57 PM
I wouldn't mind putting my roommate in the microwave and see what happens to him....

Brian, what did they do to that microwave to make it blow up like that? I'm gonna try that when I go home.
:dunno:

I'm guessing a stick of dynamite... It was quite impressive I thought. I also found this amazing bomb these kids made out of pure magnesium. They blew a washing machine to nothing with it. I'll have to see if I can find it again...

Add your comment to this topic!