Omg!!!!!


AvAlAnChE1090
03-04-2005, 09:17 PM
im going to kill my brother, he went intomy memory card for gt4 and saw that i had 600k, so he bought a mutsang GT and a ford GT. Yeah, without asking me. So then he upgrades them all the way and he upgrades them like sh*t, he put SUPER SOFT RACING TIRES ON, which is gone within the first half lap. They cant turn, they suck, and hes an idiot. now i have like 6k left.

pre98zetec
03-04-2005, 10:20 PM
shit, i can make a million in a bout 15 minutes

AvAlAnChE1090
03-04-2005, 11:54 PM
shit well i cant lol

eps
03-05-2005, 12:50 AM
Hahaha, thats why I have auto sace turned off.

I had a fully built Elise 111R and my brother deleted it because it was ugly! Hes only 12 so I couldn't kill him for deleting my only car with 10k credits left, but I wanted to really bad!

Vtec913
03-05-2005, 11:43 AM
I probably would have killed him :iceslolani:

XeVeNskyLiNE
03-05-2005, 01:18 PM
moral of the story: hide your games from those pesty younger bros.

my bro used to play GTA: san andreas everyday before i got home, scared me to death cuz i thought he'd screw up my game, so i started hiding the game disk, lol.

Add your comment to this topic!